آموزش تخصصی و درمانی لک:

لک چیست و چطور به وجود می آید؟
∗ شناخت انواع لک و مکانیسم سنتز ملانین(ملاسما، کک و مک، لنتیگو، PIH و …)
∗ آشنایی با ترکیبات و مواد موثره ضدلک در محصولات آرایشی بهداشتی
∗ ترکیبات ضد لک با چه مکانیسمی بر روی لک تاثیر میگذارند ؟
∗ اسکین کر ها تا چه میزان میتوانند در درمان لک خدمات انجام دهند.
∗ شناخت مکانیسم عملکرد ترکیبات ضدلک
∗ آشنایی با جدیدترین متدهای درمان لک
∗ شناخت ویتامین C، ساختار شیمیایی و ترکیبات مختلف آن در صنایع آرایشی بهداشتی
∗ شناخت هیدروکینون و ترکیبات ضد لک غیر هیدروکینون .
∗ آشنایی با چگونگی تاثیر ویال های میکرونیدلینگ در درمان لک
∗ آشنایی با موارد مراقبتی در منزل (هوم کر ) برای کلاینت.
∗ آشنایی با اشعه های UVA,UVB و تاثیر هر کدام در کدام لایه پوست و اثر مخرب آن .
∗ آشنایی با انواع ضد آفتاب ها و فاکتورهای مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم.

دوست عزیز

 این آموزش بصورت حضوری و بصورت آنلاین یا همان مجازی نیز برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری کلاس ها با ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

آموزش تخصصی و درمانی لک

دوره ی آموزش تخصصی و درمانی لک یکی از پرطرفدارترین دوره های اسکین کر می باشد که در آموزشگاه سودابه بیطرفان این دوره با تدریس شخص سودابه بیطرفان ازصفر تا صد برگزار می‌ شود و هنرجو ها می‌ توانند به صورت کامل با روند درمان لک و مباحث مرتبط با این موضوع آشنا شوند و تخصص کافی پیدا کنند.

لک یکی از مهم ترین دغدغه‌ های اکثر افراد محسوب می‌ شود که این موضوع باعث می‌ شود تا افراد به دنبال درمان این لکه ها بروند و بهترین راه برای درمان، مراجعه به لاین های پوستی آرایشگاه ها می باشد و متخصصین پوست که در این لاین های در کلینیک های زیبایی مشغول به فعالیت هستند می توانند با روش های درمانی نوین هرگونه لک را از بین ببرند.

اگر شما در این دوره شرکت کنید دقیقا به همین روش های نوین دست پیدا می کنید و با دانش به روز می توانید وارد بازار کار شوید.

شماره تماس آکادمی سودابه بیطرفان: 09197930185

آدرس آکادمی سودابه بیطرفان: تهران، تهرانپارس، بین فلکه سوم ومیدان پروین، خیابان ۱۹۶ شرقی، پلاک 472، آسانسور جنب داروخانه، طبقه 5، آکادمی سودابه بیطرفان.

مزایای شرکت در دوره:

نکته ی جالب توجه در رابطه با این دوره این است که تمام آموزش هایی که در این دوره ذکر می شوند، بر اساس استاندارد جهانی و دانش روز جهان هستند و همین مسئله باعث اشراف کامل شما به درمان لک می شود و می توانید به صورت کامل به این مباحث اشراف پیدا کنید و از دانش روز دنیا هم در این مسیر استفاده داشته باشید.

مدرکی که بعد از اتمام این دوره دریافت می کنید هم یک مدرک کاملاً بین المللی می باشد. مزیت مهمی که دریافت مدرک بین المللی به دنبال دارد این است که شما برای انجام اقدامات مربوط به مهاجرت هم می‌ توانید از این مدرک استفاده داشته باشید و وجود چنین مدرکی یک پوئن مثبت برای شما محسوب می شود.

علاوه بر آن امکان شروع یک از شغل چه به صورت مشارکتی در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی و چه به صورت اختصاصی اساسی توسط خودتان وجود دارد و می توانید هم خدمات مربوط به درمان لک را ارائه دهید و هم آموزش های مربوط به این خدمات را انجام دهید.
پس می توانیم نتیجه بگیریم که بازار کار این حرفه گسترده می باشد و در نتیجه شما می توانید درآمد های متعددی هم داشته باشید. به شرطی که پشتکار زیادی داشته باشید و با تلاش بالای خود و شرکت در دوره های پربار مانند دوره آموزشگاه سودابه بیطرفان تجربیات و دانش کافی را کسب کنید.

10% تخــفیــــف

دوره پداگوژی (مربی گری) پوست و مو

مشاوره تلفنی
×