آموزش تخصصی و درمانی میکرونیدلینگ:

∗ شناخت مکانیسم عملکرد میکرونیدلینگ بر انواع مشکلات پوستی
∗ شناخت انواع اسکارها و لک هایی که با میکرونیدلینگ قابل درمان هستند
∗ شناخت کوکتل ها و ترکیبات موثر در میکرونیدلینگ
∗ آشنایی با جدیدترین متد میکرونیدلینگ که نسبت به روش های قبل بازدهیش فوقالعادست
∗ آشنایی با سابسیژن و نحوه عملکرد آن
∗ شناخت مواد و ترکیباتی که برای بعد از انجام میکرونیدلینگ تجویز میشوند و مراقبت در منزل(هوم کر )
∗ شناخت کنتراندیکاسیون و اندیکاسیون های میکرونیدلینگ
∗ آشنایی با دستگاه میکرونیدلینگ و درمارولر
∗ آشنایی با انواع کارتریج های میکرونیدلینگ 
∗ شناخت لایه های پوست و انجام صحیح میکرونیدلینگ در کدام لایه است ؟

∗ فرق میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ چیست
∗ دلیل اینکه خیلی از افراد بعد از انجام میکرونیدلینگ دچار لک میشوند
∗ آشنایی با رعایت اصولی موارد بهداشتی هنگام انجام میکرونیدلینگ
∗ تعداد جلساتی و فاصله جلساتی که کلاینت باید مراجعه کند
∗ انجام کار عملی توسط مدرس و کارآموز و نظارت کامل بر فشار دست و روند آموزش کارآموز.
∗ آشنایی با میکرونیدلینگ برای درمان ریزش مو
∗ آشنایی با انواع ریزش مو
∗ تجویز مراقبت در منزل (هوم کر ) برای کلاینت
∗ میکرونیدلینگ برای مو در چه لایه ای از پوست باید انجام شود.

دوست عزیز

 این آموزش بصورت حضوری و بصورت آنلاین یا همان مجازی نیز برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری کلاس ها با ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

آموزش تخصصی و درمانی میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از خدمات پرطرفدار پوستی محسوب می‌ شود که در لاین سلامت پوست اکثر آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی فعال است و طرفداران زیادی هم دارد. زیرا با میکرونیدلینگ پوست بسیار زیبا تر خواهد شد و نواقص پوستی به صورت کامل برطرف می‌ شوند و این عامل مهمترین دلیل برای این است که اکثر هنرجو ها و فعالان در زمینه سلامت پوست به دنبال یادگیری میکرونیدلینگ و شرکت در کلاس های آموزش میکرونیدلینگ باشند.


فردی که در این زمینه تخصص داشته باشد می تواند بدون تردید فعالیت گسترده ای در این زمینه را تجربه کند و به همین منظور چه از لحاظ شغلی و چه از لحاظ درآمد به موفقیت بالایی هم دست پیدا خواهد کرد و به مرور زمان از اعتبار شغلی بالایی هم برخوردار خواهد شد.


اگر شما در دوره آموزش تخصصی و درمانی میکرونیدلینگ در آموزشگاه سودابه بیطرفان شرکت کنید، می‌توانید با سرفصل های متنوع و بسیار جذابی در این زمینه آشنا شوید و به طور کامل در حوزه میکرونیدلینگ تخصص و دانش بالایی پیدا کنید و علاوه بر این مدرک بسیار معتبر و با ارزشی را هم دریافت خواهید کرد. که این مدرک ارزش بسیار بالایی دارد و کمک کننده شما در روند شغلی‌تان خواهد بود.


فواید شرکت در دوره میکرونیدلینگ:
شما با شرکت در دوره آموزش میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ می توانید از فواید با ارزش این دوره هم نهایت استفاده را داشته باشید. اولین فایده ی شرکت در این دوره این است که شما در آموزشگاه سودابه بیطرفان ضمن یادگیری تمام اصول و قواعد میکرونیدلینگ با کتاب تخصصی خانم بیطرفان هم آشنا می شوید و این کتاب یک منبع مهم آموزشی برای شما طی این دوره به حساب خواهد آمد.


این دوره به صورت کاملا اصولی برگزار می‌ شود که هم امکان برگزاری آن به شکل حضوری و هم به شکل غیرحضوری برای تمام افراد فراهم است و علاقه مندان می توانند نوع برگزاری دوره را طبق سلیقه ی خود انتخاب کنند.


سودابه بیطرفان با وجود مدارک گسترده و دانش بالایی که دارد، این دوره را به بهترین شکل ممکن برگزار می کند. تا امکان یادگیری هرچه بهتر، برای تمام هنرجو ها از مبتدی تا پیشرفته، فراهم باشد.


آموزشگاه اسکین کر سودی، دارای پشتیبانی بعد از اتمام دوره نیز می باشد. این یعنی هنرجو ها بعد از پشت سر گذاشتن این دوره، می توانند از پشتیبانی سودابه بیطرفان بهره ببرند و در صورت داشتن سوال یا ابهام؛ مشکلشان را برطرف کنند.

10% تخــفیــــف

دوره پداگوژی (مربی گری) پوست و مو

مشاوره تلفنی
×