لاین تخصصی درمان جوش و آکنه :

یکی از مشکلات پوست جوش و آکنه است که عوامل زیادی میتونن در به وجود آمدنش نقش داشته باشند.
یکی از کارهایی که میتونه خیلی کمک کننده باشه پاکسازی پوست است . در خدمات پاکسازی افرادی که داری جوش های سرسیاه و سرسفید هستند کاملا تخلیه میشود و برای کنترل چربی پوست این افراد از ماسک ها و سرم هایی که میتوانند بسیار کمک کننده باشند استفاده میشود .
از جمله مشکلاتی که افراد دارای جوش با آن درگیر هستند وجود منافذ باز روی پوستشان یا داشتن پوست پرتقالی هست که جلسات درمانی تا حدود زیادی میتونه روی منافذ تاثیر گذار باشند .
همچنین برای جای جوش و اسکار به جا مانده از جوش به وسیله دستگاهها و سرم ها و لایه بردارها تا حدود زیادی در برطرف کردن اینها تاثیرگذارند .
پیش نیاز این کار، پاکسازی عمیق و آبرسانی است. و از موارد ضروری مراقبت در منزل استفاده از شوینده و آبرسان و ضدآفتاب مناسب به همراه نسخه های درمانی است که نسخه های درمانی برای کنترل سبوم و از بین برن التهاب آکنه و درمان آن بسیار تاثیر گذارند که حتما باید افراد مراجعه کننده برای درمان آکنه موارد مراقبتی در منزل را به درستی رعایت کنند در غیر اینصورت درمان آنها بی نتیجه خواهد

جوابدهی فوقالعاده در جلسات اول مشهود است مدت زمان انجام ۱ ساعت و نیم است

رزو نوبت در سریع ترین زمان

 فرم روبرو را پر کنید و منتظر تماس با کارشناس ما باشید.عزیزانی که از طریق این فرم اقدام به رزرو نوبت می کنند با اولویت بالاتری کار آن ها انجام خواهد شد.

10% تخــفیــــف

دوره پداگوژی (مربی گری) پوست و مو

مشاوره تلفنی
×