آموزش تخصصی و درمانی جوش:

∗ شناخت مکانیسم جوش و عوامل موثر در آن
∗ آشنایی با انواع مختلف جوش
∗ آشنایی با کنتراندیکاسیون ها و اندیکاسیون ها در درمان جوش .
∗ آشنایی با جوش هایی که در اثر ژنتیک و هورمون به وجود می آید .
∗ آشنایی با جوش های التهابی و غیر التهابی .
∗ میلیا چیست و چطور تخلیه میشود .
∗ شناخت انگل دمودکس و انواع آن و بیماریهایی که دمودکس ها باعث به وجود آمدن آن میشوند.
∗ شناخت جوش هایی که اسکین کر باید ارجاع به پزشک بدهد.

∗ شناخت انواع درمان های خوراکی و موضعی جوش.
∗ شناخت ترکیبات مختلف ضدجوش و مواد موثره آنها
∗ آشنایی با روش های درمان انواع جوش
∗ شناخت تخصصی انواع ویتامین A و چگونگی مصرف آنها در محصولات آرایشی و بهداشتی
∗ آشنایی با مراقبت در منزل (هوم کر) برای کلاینت.
∗ شناخت انواع لایه بردارها و آنتی بیوتیک هایی که در درمان جوش تاثیرگذارند.
∗ آشنایی با خدماتی که اسکین کرها در درمان جوش باید انجام دهند .
∗ آشنایی با جوش هایی که اسکین کرها مجاز به تخلیه آن هستند.
∗ شناخت آبرسان ها و تاثیر فوقالعاده آن در درمان.

دوست عزیز

 این آموزش بصورت حضوری و بصورت آنلاین یا همان مجازی نیز برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری کلاس ها با ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

آموزش تخصصی و درمانی جوش

دوره آموزش تخصصی و درمانی جوش یک دوره ی بسیار پربار می باشد که تمام علاقمندان در این زمینه و حتی فعالین حوزه ی اسکین کر که این دوره را پشت سر نگذاشته اند، می توانند در آن شرکت داشته باشند و از مباحث با ارزشی که در این دوره گفته می شود بهره ببرند.


این دوره شامل لیستی بلند بالا از مهارت های مختلف است که در بالا اشاره کردیم. اگر شما در این دوره در آموزشگاه سودابه بیطرفان شرکت کنید، به تمام موارد ذکر شده مسلط خواهید شد و می توانید به صورت کامل انواع جوش ها را شناسایی و درمان کنید.


این مسئله هم برای خود شما مفید خواهد بود که می توانید پوست صورت خود را به صورت کامل درمان کنید و هم برای اطرافیان شما و به مرور قطعا مشتری های بیشتری خواهید داشت و به مرور به درامد نسبتا بالایی هم دست پیدا خواهید کرد.


زیر جوش یکی از دغدغه‌ های اصلی اکثر افراد می باشد و همه افراد به دنبال این موضوع هستند که جوش های صورت خود را سریع درمان کنند و مراجعه به سالن‌های زیبایی و کلینیک های زیبایی و انجام خدمات مختلف در این زمینه نیز به همین علت گسترش زیادی داشته است.

 

ویژگی های دوره:

دوره‌ای که در آموزشگاه سودابه بیطرفان برگزار می‌ شود هم به صورت حضوری یعنی آنلاین و هم به صورت مجازی، قابلیت برگزاری دارد که می توانید طبق نیاز خود مناسب ترین دوره را انتخاب کنید و در آن شرکت داشته باشید.


تهرانی های گرامی که امکان حضور در آموزشگاه را دارند می توانند به صورت حضوری در دوره حاضر شوند و شهرستانی های عزیز که به دنبال یک دوره ی معتبر و آموزشگاه بسیار خوب هستند اما امکان حضور در تهران برایشان فراهم نیست، می توانند در دوره ی آنلاین شرکت کنند و در رابطه با زمان برگزاری کلاس ها و دوره ها نیز با شماره تماس که در بالای سایت درج شده است در واتساپ ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند.


در این دوره روش های مختلف درمانی برای جوش به صورت کامل به هنرجو ها آموزش داده می شوند. این دوره بر اساس استاندارد های روز دنیا می باشند و دانشی آپدیت شده هستند.

شما تحت نظر سودابه بیطرفان می توانید به درمان تخصصی جوش دست پیدا کنید و به راحتی بعد از اتمام دوره آموزش درمان جوش وارد بازار کار می شوید و شغل مناسبی خواهید داشت.

10% تخــفیــــف

دوره پداگوژی (مربی گری) پوست و مو

مشاوره تلفنی
×