در این مقاله می خوانید hide

عوارض پاکسازی پوست | آرایشگرها به شما نمی‌گویند

اگر می‌خوای پوستی شفاف و شاداب داشته باشید پاکسازی پوست یکی از اقدامات غیر تهاجمی است که می‌توانید برای پوست خود تجربه کنید چون همونطور که می‌دونید پوست شما بهترین و جذاب‌ترین لباس شماست. همین امروز اگر داخل اینترنت سرچ کنید آرایشگاه‌های خیلی زیادی خدمات پاکسازی پوست رو انجام میدن اما واقعا آرایشگاه‌ها می‌تونن این کار رو به خوبی انجام بدن یا چون خدمات پاکسازی پوست خیلی پرطرفداره میانه آقایون و خانم‌ها آرایشگاه‌ها به این خدمات روی آوردن!؟

پوست بسیار حساسه مخصوصاً پوست صورت شما به همین خاطر پاکسازی پوست مثل یک شمشیر دو لبه میمونه اگر این کار به درستی انجام بشه پوست شما سرحال با نشاط باعث ایجاد گردش خون در پوست شما و به تعویق انداختن پیری میشه اما انجام غیر حرفه‌ای پاکسازی پوست علاوه بر اینکه سلامت پوست شما را تامین نمی‌کنه باعث عوارض بعدی مثل :

خشکی پوست صورت
جوش زدن
زخم و خونریزی پوست
کبود شدن پوست
تبخال زدن
التهاب و قرمزی میشه 

میشه که به پوست شما شدیدا صدمه میزنه و آثار اون تا مدت ها با شماست.

عوارض پاکسازی پوست در ارایشگاه

در فرایند پاکسازی پوست در اثر ماساژ و بخار منافذ پوست  شما به صورت کامل باز میشن که تا پوست آمادگی جذب مواد رو داشته باشه پس در این مرحله پوست صورت شما در آسیب پذیرترین حالت ممکن قرار داره و خیلی مهمه که از مواد درجه یک استفاده شه توسط شخصی که کاملاً به اصول پاکسازی پوست و دانش انواع پوست مسلطه و اون کسی نیست به جز بیوتراپیست با تخصص فیشال.

عوارض پاکسازی پوست در آرایشگاه به دلیل نداشتن تخصص درست، تجهیزات مناسب و عموما نبود حد استاندارد بهداشتی که در کلینیک های معتبر دیده میشه سلامت پوست شما رو به خطر میندازه. اما راه چاره چیه !؟ راه حل آرایشگرها برای اینکه دچار دردسر های بعدی نشوند و مشتریان خودشون از دست ندن آموزش دیدن درست و اصولیه. اگر آرایشگر هستید همین حالا اینجا کلیک کنید تا هم در آمد خودتون رو ارتقا بدید و هم مشتریای راضی تر با پوست بهتری داشته باشید.

پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی

اما اگه دنبال خدمات پاکسازی پوست هستی و قبلا تجربه بدی با افراد غیر متخصص داشتی میتونی از خدمات پاکسازی پوست ما استفاده کنی و حال پوستتو خوب کنی. پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی به علت محیط حرفه‌ای‌تر و داشتن استانداردهای لازم برای شما و پوستتون مفیدتر و موثرتره. اما آیا همه کلینیک‌های زیبایی اینطور هستند!؟
پاکسازی پوست یا همون فیشال تخصصی و نیاز به دستگاه‌های زیادی داره مهم‌ترین اون‌ها دستگاه آنالیز پوست هست و در کنارش به شدت لازمه که فیشالیست دانش پوستی داشته باشه و بتونه منحصراً نسخه پوستی شما را تجویز کنه. اما چطور باید کلینیک درست رو برای خدمات پاکسازی پوست انتخاب کرد!؟

میتونید خلاصه و سرفصل های پاکسازی پوست رو مطالعه کنید و تا اطلاعات پوستی خودتون رو بالا ببرید تا تجویز افراد غیرحرفه ای رو جدی نگیرید.

یه پیشنهاد جذابم برای دنبال کننده های آکادمی بیطرفان داریم. اینستاگرام ما رو فالو کنید و استوری هامون رو ببینید تا در جریان بزرگترین و جذاب ترین رویداد آموزش پداگوژی قرار بگیرید.  

درآمد زایی در این حوزه چیزی فراتر از تجربه و دانش شما در مراقبت های پوست و مو است.

2/5 - (1 امتیاز)

10% تخــفیــــف

دوره پداگوژی (مربی گری) پوست و مو

مشاوره تلفنی
×