در این مقاله می خوانید hide

از فواید اسپکیول تراپی خبر دارید؟ 

آیا می‌دانید اسپکیول تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد!؟ اسپکیول یک ماده بیولوژیکی طبیعی است که از یک نوع جلبک دریایی استخراج شده و به عنوان یک محصول درماتولوژی ارگانیک توسط نهادهای نظارتی استاندارد تایید شده است.اسپیکیول در لغت به معنای خار یا پرز ترجمه می‌شود که دقیقاً عملکردی مثل میکرونیدلینگ رو برای ما دارد. در میکرونیدلینگ ما با وارد کردن نیدل‌های خیلی ظریف پوست تولید کلاژن رو در پوست شاهد هستیم و در اسپیکیول تراپی همین کار برای ما بدون تهاجم انجام می‌گیرد.

اسپکیولین

کاربرد اسپیکیول تراپی چیست؟

اگر بخواهیم به کاربردهای اسپیکولین اشاره کنیم به راحتی می‌توانیم بگوییم دقیقاً همان عملکردی که در میکرونیدلینگ داریم در اسپیکیوتراپی هم شاهد هستیم وعلاوه بر آن برای جوش‌های فعال هم می‌توانیم اسپیکیول تراپی را استفاده کنیم.همانطور که می‌دانید کنترل جوش یکی از عارضه‌هایی است که همواره تمام درمانگرها با آن مواجه هستند ولی اسپکیوتراپی به شما کمک می‌کند که جوش را کاملاً کنترل کنید و منافذ پوست را به طور کامل ببندید تا چربی پوست در حالت استاندارد قرار گیرد.

اسپیکیول تراپی روشی غیر اسیدی است که با کمک اسفنج‌ها و اسپیکیول‌های ریز با ایجاد هزاران منفذ در پوست کار لایه برداری را انجام می‌دهد بیوتی تراپیست‌های دوره دیده می‌توانند از این روش در جهت بهبود آکنه، لک، اسکار، جوانسازی و رفع چین و چروک‌های ریز به طور جدی کمک بگیرند.

اگر موفق به دیدن ویدیوی بالا نشدید متن ویدیو را این زیر بخوانید:

سلام امیدوارم حال دلتون خوب باشه

تو این ویدیو راجع به اسپکیول تراپی می خوام براتون توضیح بدم

اسپکیول (اسپیکیول) چیه!؟

در واقع اسپکیول خارها و سوزن های روی بدن اسفنج دریایی هست. شاید این روزها در مورد تکنیک پوست مار زیاد شنیده باشید که اسم دیگه همین روش هست.

حالا چرا اسمش رو گذاشتن پوست مار!؟

چون اول پوست از زیر ساخته میشه و بعد پوست رویی دفع میشه و چون پوست بدون محافظ میمونه پس احتمال PIH (لک ناشی از التهاب) رو به حداقل می رسونه برای همین یکی از سیف ترین روش ها با جوابدهی عالی ست.

اسپکیول تراپی چه کاری انجام میده!؟

دقیقا مشابه میکرونیدلینگ عمل میکنه و البته میکرونیدلینگی که هیچ سوزنی نداره و در واقع بایومیکرونیدلینگ هست و یا اسیدتراپی ای که هیچ اسیدی نداره با مواد طبیعی.

اما اسپکیول تراپی مناسب چه کسانی است!؟

با توجه به اینکه روشی غیر تهاجمی است می توان در روتین ماهیانه افراد هنگام مراجعه برای فشیال توسط بیوتی تراپ ها استفاده شود تا مراقبت پوستی به بهترین شکل انجام شده باشد پس مناسب افراد خاصی نیست و برای همه مراجعه کنندگان البته با نظر بیوتی تراپ مناسب است. شما در آکادی بیطرفان میتوانید علاوه بر اینکه از خدمت اسپکیول تراپی بهره مند می شوید در مینی دوره آن هم شرکت کنید و به درآمدزایی برسید.

هر روز روش هایی جدیدی برای مراقبت پوست و مو در دنیا ارائه می شود و اگر شما در این حوزه فعال هستید به عنوان یک بیوتی تراپ باید به صورت روزانه به دنبال یادگیری روش ها و متدهای جدید باشید تا بتوانید پاسخگوی نیازها و خواسته های زیباجو باشید.

آموزش اسپکیول تراپی

اموزش اسپکیول تراپی را می توانید با ما بدون پرداخت هزینه تجربه کنید. اگر در دوره آموزش فیشیال صورت شرکت کنید بعد از گذراندن دوره می توایند در قالب یک ورکشاپ به صورت کاملا رایگان به دو شیوه تئوری و عملی اسپکیول تراپی را آموزش ببینید.

یه پیشنهاد جذابم برای دنبال کننده های آکادمی بیطرفان داریم. اینستاگرام ما رو فالو کنید و استوری هامون رو ببینید تا در جریان بزرگترین و جذاب ترین رویداد آموزش پداگوژی قرار بگیرید.  

درآمد زایی در این حوزه چیزی فراتر از تجربه و دانش شما در مراقبت های پوست و مو است.

3/5 - (2 امتیاز)

10% تخــفیــــف

دوره پداگوژی (مربی گری) پوست و مو

مشاوره تلفنی
×